Otwórz własną pizzerię
Otwórz własną pizzerię
Pierwsze kroki w biznesie stawialiśmy we własnej pizzerii wyposażonej w 200 miejsc siedzących. Pizzeria ta w błyskawicznym tempie zyskała na popularności. Nierzadko dochodziło do sytuacji, w których klienci czekali na wolny stolik. Nasz lokal zwrócił uwagę odwiedzających, którzy wyrażali chęć otwarcia restauracji o podobnym charakterze.
W odpowiedzi na ich zapotrzebowanie, powstało pięć kolejnych lokali w Łodzi, które na wzorzec naszej restauracji uruchomione zostały przez zewnętrznych inwestorów z naszą pomocą. Nadal nie był to jeszcze etap franczyzy.
Zważywszy na błyskawiczny rozwój pizzerii, postanowiliśmy otworzyć hurtownię, która po dzień dzisiejszy zapewnia niezbędne zaopatrzenie do wyrobu m. in. pizzy. Kolejnym krokiem było podjęcie decyzji o franczyzie. Po przedstawieniu oferty potencjalnym franczyzobiorcom, nastąpił szybki rozwój sieci Pizzerii Biesiadowo. W 2009 roku otworzyliśmy 30 pizzerii, a w 2010 kolejne 30. Obecnie na rynku z powodzeniem funkcjonuje ponad 100 lokali.” – o początkach sieci opowiada Wojciech Goduński, właściciel P.P.H.U. „Wojtex” – firmy będącej największym operatorem franczyzowym w Polsce.
Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes, to doskonale trafiłeś. Biesiadowo posiada trzy główne cechy, które wskazują na to, że warto zainwestować w naszą franczyzę:
Co roku koncept zajmuje wysokie pozycje w rankingach biznesowych i gastronomicznych. Sieć pizzerii Biesiadowo jest laureatem nagród takich jak: Laur Konsumenta, Gazele Biznesu, Firma Roku, Jakość Roku, Polish Product , Luksusowa marka Roku i wiele innych.
W chwili obecnej na terenie Polski z powodzeniem funkcjonuje ponad 100 pizzerii pod szyldem Biesiadowo. Liczba ta nieustannie się zwiększa. Franczyzobiorców przyciąga bardzo korzystna oferta:
100% wsparcia dla franczyzobiorcy na każdym etapie prowadzenia działalności,
Bezpłatne działania marketingowe w ramach marki,
Sprawdzony model franczyzowy, gwarantujący pewny zysk,
Szybki zwrot inwestycji przy niskim nakładzie finansowym,
Brak opłaty licencyjnej, wstępnej oraz marketingowej.
Sieć zaopatruje lokale w produkty z własnej hurtowni, dzięki czemu każdy franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowany asortyment w bardzo korzystnych cenach.
Powrót